Międzynarodowa
organizacja zrzeszająca europejskich browarników - The Brewers of
Europe - jest organizatorem konkursu fotograficznego „Faces of
Brewing”. Jego celem jest łączenie pasji do fotografii i piwa.
Konkurs ma za zadanie pokazać bogatą, a jednocześnie silnie
zróżnicowaną tradycję piwowarstwa w poszczególnych europejskich
regionach i krajach. Motywem przewodnim tegorocznej edycji było
hasło „Out for a beer". Tematyka zdjęć miała się
odwoływać do miejsc, w których serwuje się piwo oraz celebruje
chwile spędzone przy tym trunku.
Zwycięzcą
trzeciej edycji został Krzysztof Kowalczyk. Zdjęcia wysłane na
konkurs przez autorów z Polski stanowiły ponad jedną trzecią
wszystkich nadesłanych prac.
Zdjęcie
„Social Lubricant", zdaniem międzynarodowych jurorów,
zdecydowanie wyróżniało się na tle pozostałych prac
konkursowych. Jego autor uchwycił klimatyczną i pełną pasji
atmosferę spotkania przy piwie, jednocześnie zachowując świetną
kompozycję oraz techniczną jakość zdjęcia. Na podium znaleźli
się również:
Fot.
Filipe Barroso (II miejsce)
Fot.
Chris Bishop (III miejsce)
Główną
nagrodą dla zdobywcy I miejsca, jest sprzęt fotograficzny o
wartości 1000 euro. Dodatkową nagrodą ufundowaną przez Związek
Browary Polskie dla najlepszego polskiego zdjęcia, jest wyjazd na
plener fotograficzny do Toskanii. Krzysztof Kowalczyk zgarnął całą
pulę!
Gratuluję i życzę mu wszystkiego najlepszego! - ale, żeby nie przesadzał, z piciem, tego dobrego, złotego trunku! Bo alkohol ( czyt,. piwo ), tak, jak wszystkie używki, jest dobry dla ludzi, ale nie dla nałogowców.
OdpowiedzUsuńA wsiadanie, po piwie, za kierownicę, nie jest - ani rozsądne, ani bezpieczne!