Powered By Blogger

wtorek, 13 listopada 2012

Zwierzyniec niebieski, czyli „na raka”!



 Rak… Cancer… Hmmm … Jest też kancera (uszkodzony lub zniszczony znaczek), jajcarze z kabaretu RAK, czy RAK – ręczny automat komandosów … 

             Jest rak zodiakalny i skorupiak, co to szczypie, ale raczej niegroźnie, żartobliwie:

Idzie rak, nieborak,
jak uszczypnie – będzie znak!

Rak chodzi tyłem,
umazany iłem.
Dziwuje się zgromadzenie-
co to za chodzenie?
Wolę ja chodzenia mój sposób,
niż chodzenie innych osób,
co nie wiedząc jak tam będzie,
nos pakują wszędzie.
Wiersz przypisywany jest Szymborskiej.

Ryby, żaby i raki
Raz wpadły na pomysł taki,
Żeby opuścić staw, siąść pod drzewem
I zacząć zarabiać śpiewem.
No, ale cóż, kiedy ryby
Śpiewały tylko na niby,
Żaby
Na aby-aby,
A rak
Byle jak.
Autor: Jan Brzechwa, Ryby, żaby i raki

No właśnie! Byle jak!
A teraz zupełnie z innej beczki! Nikt się nie podziewa hiszpańskiej Inkwizycji!
Jest seks pozycja „na raka”, ale… w zasadzie nie bardzo wiadomo jak ona wygląda. Czy „na kraba” tak samo? Czym się różni od „na pieska”
Ano jest też 69, czyli „sixty nine”, przecie to jak zodiakowy rak! Enjoy!


Wersja ona z oną. Może też być on z oną, on z onym, a dla zaawansowanych i wygimnastykowanych - mi ze mną.

I deser!

Rozmawiają dwie przyjaciółki, nie najlepszego prowadzenia:
- Wiesz, Anka zmarła na raka…
- Wiedziałam, że ta stara kurwa tak skończy!

Inna wersja:
- Wiesz, Anka zmarłą na raka… Pogrzeb w Szczecinie…
- No wiesz, w takiej chwili..
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz