Powered By Blogger

poniedziałek, 17 marca 2014

Gdzie jest snajper?

             Wiadomo, taki fach jak snajper, cechują trzy podstawowe umiejętności: celne oko i
kamuflaż i cierpliwość. Czasem godzinami musi czekać na odpowiedni moment do oddania strzału i to tak, by samu być niewidocznym.
             Niemiecki fotograf Simon Menner, uzyskał pozwolenie na fotografowanie ćwiczeń Bundeswehry. Spróbujcie sami znaleźć snajpera. 
 


 

 

 
             Można prawie na niego nadepnąć i go nie zauważyć. A taki „zawodowiec” celny strzał oddaje z odległości ponad 1,5 km. Strach się bać!
            Przypomniał mi się dowcip, to tak a propos maskowania...
Do Czapajewa przybiega przerażony i zdyszany osobisty adiutant Piet'ka.
- Towarzyszu Czapajew, biali we wsi!
- Nie bo się Piet'ka, lej w stakany! - wypili.
- Zobacz gdzie biali!
- Niedaleko, prawie pół wsi zajęli!
- Nie bój się, nalewaj w stakany! - wypili.
Słychać walenie do drzwi, Czapajew już nie pyta, gdzie biali.
- Piet'ka! Nalewaj w stakany! - wypili.
- Piet'ka! Ty mnie widzisz?!
- Towarzyszu Czapajew, melduję, ze nie widzę!
- Ja ciebie też nie! Wot my charaszo zamaskowani!

1 komentarz:

  1. Te czerwone kółka, to dla mnie, taki sam kamuflaż, jak Piet'ki z Czapajewem. - Bo ja snajpera tam nie widzę, a on pewnie mnie - tak!

    OdpowiedzUsuń